Dag 08 – Ett ögonblick

Oj jag har många minnesvärda ögonblick. men jag tänker ta 2 av dem. går inte att ungå att de är de aboslut bästa.

1: När min älskade dotter Thea kom till världen en Juni dag 2007=) Helt underbart=)

2. När min älskade son Noel kom till världen en kall Januari dag 2010=)

Från thea har jag inte så mycket minnen egentligen och från noel mins jag mest hur fort det gick. på 40 minuter öppnade jag mig från 3-4 cm till helt öppen. Underbar dag det med!

Skulle kunna skriva massor om det men de kan väll alla mammor om förlossningar och kärleken till sina barn? håller inläggen korta nu då jag har för mycket att ta igen=/ Kommer längre när ja kommer igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback