Sjukdommar i massor

Ja bloggen kom i sista hand. sjukdommarna tog över denna vecka. en noel som varit jätte dålig och jag mins inte ens när jag var såhär förkyld sist. Imåndags tog jag mig inte ens upp ur sängen!

Julen står på ingång och det är massor som ska fixas innan den får komma. Sista julklapparna. Fast vi har knappt någon kvar. Har thomas pappa som thomas har hittat den bästa julklappen åt så den ska fixas färdig och sånt. Sedan är det mina tofflor;) haha min riktiga julklapp fick jag tidigt då min karl inte gömde den eller slog in den så när ja packade upp allt vi köpt hittade jag dem i en påse med mina kläder hahaha.

Sedan är de en födelsedagspressent kvar också. Men jag vet vad jag vill ha vi ska bara hitta det.

Sedan är de nå smågrejer kvar.=)

Här hemma blir det julbord idag. Får sällskap av underbara vänner=) Som jag längtar! Så nu håller thomas oh thea på att göra hemliga köttbullar. ska försöka få klart listorna sedan är ju några dagar jag missat=/

Just ja imorgon ska thea på sitt första riktiga barnkalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback