Fredagen den 22 januari 2010

Åter igen Fredag i kalendern. Denna helg har vi bokat in för mycket=/ Dock kommer vi få prioritera om lite så kommer allt lösa sig. Hela lörda eftermidda/kväll ska iallafall vara TOM! vi får se vad vi hittar på då det inte går någon bio vi vill se=/ Men ja som thomas sa vi äter gott och dricker gott hemma istället=) Men ja vi får se vi skulle prata om de ikväll.

Våran boxer strular igen. suck. hackar och har sig. Jag får ringa telia när dom öppnar.

Fick en halvchock igår då ja insåga tt om 26 dagar, 4 veckor så kommer vi ha en bebis här hemma! 2 små barn! Hjälp! haha. Men det ska bli SÅ kul! Längtar så grymt!

Tror min blogg måste ha blivit intressantare trotts att inget händer?! Haha mina besökare har stadigt ökat occh jag funderar starkt på vilka det är=) några tror jag att jag har koll på.

NU ska ja äntligen bjuda på lite bilder. K

''




Mysigt hade dom i soffan en dag=)





Japp min kära lilla mage som inte är roligt och ha även fast den är liten!! Är från 35+4.

JA nu är svärmor nöjd tror jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback