hämtat hem min älskling=)

Nu har jag min lilla skrot hemma igen! Så skönt!! Så tomt utan henne.

Hon var riktigt trött när vi kom så hennes dag var inte den bästa just då. Hon somnade i bilen och när vi var hos siv och gunnar  så tjatade hon enbart om att åka hem. Så det vart ingen lång stund där.

Var upp till grannen förut. hon fyller år. Nu får vi se om vi hinner gå upp nå mer sedan innan thea och seb ska sova. Beror på när dom kommer hem.

nej nu ska lilla höggravida jag ner och rota i förådet. Suck. Måste hitta det som JAG vet finns där nere. Men men de ska gå!

Jag har fått en rädsla, jag är livrädd att vattnet ska gå på "fel" ställe. Förstår inte varför jag börjat tänka såhär! Borde ju inte vara orolig för går det så går det och det är LÅNG tid kvar innan det ska gå. Hela 24 dagar. Men Ja rädslan är stor och jag vågrar knappt göra något=/ Vill komma över denna rädsla=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback