Onsdagen den 27 januari

Japp kommer inte bli någon upptadering nu. kanske ikväll är så slut i hela kroppen=/

Har sepnderat 24 timmar på sjukhuset då jag började blöda igår. Dom tror det är en teckenblödning. Men har jätte känsliga hinnor också så läkaren behövde bara nudda dom så började det om. Fick ligga med ctg och bus verkade jätte stressad där. han hade en frekvens långt över det han borde. Så efter nästan 2 timmar med undersökningar och ctg bestämde dom sig för att lägga in mej. då hade jagäven börjat få regelbundna sammandragningar och det visade sej att det var 3 cm kvar att tappen och öppen 2.5 cm

Senare på kvällen så vart sd stakare och tillslut kände dom om ja blivit påvärkad. Nej fortfarande 2.5 cm dock var de bara 1 cm kvar av tappen som ja förstod det.

Haft en skitnatt utan sömn och mina skit sd/förvärkar som inte gör någon nytta. dom fortsatte nu under dagen och då hade ja 1 ont och 2 inte lika onda på 10 minuter. dock har dom inte styrkan som de verkar=/

Så nu är ja åter hemma och väntar. Kan ta 1 dag kan ta 3 veckor. Känns ganska så meningslöst just nu med smärtan som inte verkar göra något.

Svarar jag inte i telen eller på sms är de int för ja föder utan för att den pipper konstant just nu och jag har nog med mig själv och klara allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback