Måndagen den 14 juni 2010

Åter måndag=) Dock gillar jag absolut inte måndagar nu för jag vet vad jag har framför mig! Men men. Bara stå ut. 1.5 månad kvar!

Jag vill åka på ikea! Behöver sänglådor till vårat rum, lådor till skafferit, galgar, och lite smågrejer=) Men ingen ide än. Dock vill ja handla allt det innan vi flyttar. Så jag får upp sakerna på en gång=) Men jag har tid på mig.

Idag hade jag planerat att gå ut och leka. men får se hur det blir, vädret är inte det bästa och vi glömde regnkläderna på dagis i torsdags. Men förhoppningsvis håller sig regnet borta!

Nu hoppas jag förkylningarna här hemma är påväg att ge med sig. Är massa hosta kvar bara. Tyvärr kan det sitta i länge igen=/ Tycker det är så svårt att veta när dom är "friska". Men snart är dom frisk hoppas jag=)

Nu 2 nätter irad har noel sovit mellan 19-07 och bara ätit 2 ggr. Hoppas det kan hålla i sig, i vanliga fall brukar det bli 3-4 ggr iallafall.

Nej nu kom skrot och vill mysa så kan inte skriva. Hon tränger in sig mellan mig och noel i sängen;) vilket betyder att vi blir 2 st på 80 cm typ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback