3000 gränsen är nådd=)

Ja den gick över 3000 kr idag. Så kul att se hur den ökar och stiger!

Idag har vi haft en underbar dag! jag och barnen tog en tupplur mitt på dagen, tydligen finns det bildbevis på det ska bara lägga in korten i datorn haha=) Mysigt och skönt!

Sedan gick vi ut, skulle på bankomaten och affären, men slutade med att vi var ute över 4 timmar totalt! Eller ja jag hade en paus för att mata noel mitt i allt.

Noel har blivit jätte med! ligga i vagnen är skittråkigt. så funderar på att testa bädda ordning sittdelen, även om han inte får sitta fullt så kan han halvsitta. även om han inte ser mer än nu så är han nöjd av att sitta. Inte det enklaste att bulla upp med kuddar heller då mjukliften lutar högst upp. Men vi får se har inte gjort något val än. beror på hur ombonad den går att göra.

Han har börjat intressera sig för leksaker på riktigt nu. Försöker greppa det som hänger i barnvagnen och han har hittat en favobitring som han håller i all sin vakna tid nästan. han älskar allt som låter och som har mycket färger. Det går fort för min lilleman nu!

Thea är som vanligt glad sprallig och älskar att vara ute och gunga=)

Är så underbart att sommaren är här snart! Att värmen äntligen börjar komma!

Nu ska ja försöka få gubben att vilja spela nå bilspel eller se någon film. Känner att vi är så sociala då vi sitter i varsitt rum med varsin dator haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback