Lördagen den 29 Maj 2010

Vart inget skrivet igår. Hade en fullrulle dag med massa annat=)

På morgonen myste vi bara på och tvättade. Har börjat tvätta massor för då blir det inte lika mycket=) Är så skönt=) På tisdag är det dags igen.

När gubben vaknade var vi och handlade lite. Sedan hann vi inte göra så mycket mera innan han skulle jobba igen.

Prästen ringde och berättade att hon tagit över dopet. Så nu har vi hon jag vill ha igen! Dopet hade kunnat bli riktigt roligt. När vi pratade med dom och bokade tiden tog vi kl 14 00. När vi träffade prästen i torsdags sa vi 13.30 skulle vi träffas.Igår sa hon på telen att vi skulle träffas 12.30. Tog säkert 30 minuter innan det koplade. Vadå 12.30 dopet är ju 14. Fick tag på henne vid 16 och ja vi har dop klockan 13 och inte 14. Någonstans påvägen har det blivit fel. Så det var bara att ringa 20 familjer och ändra tid. Har någon kvar som vi inte fått tag på men gör ett nytt försök idag=)

Noel somnade 19 och thea 19.30. Då lyckades jag somna brevid henne. Som tur är vaknade noel till och ville ha nappen 19.47=) Så då var jag vakenefter det=)

Satt och räknade FP dagar och sånt igår. Insåg att vi inte behöver ta lån som vi trott på samma summa och att vi pysslar på istället. kommer dock bli ett hemskt pyssel med dagarna. MEn får man bara in begäran så är det lungt sedan=) Ska dock bara få 1 sak bekräftat från dom=)

Har jättesvårt att somna när jag är själv på nätterna. Inatt somnade jag runt 1. sedan upp 6.30 när barnen vaknar. Är trött idag. Men tänkte byta plats med thomas vid 12.

Nu ska jag ta och göra frukost innan jag somnar om igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback