Tisdagen den 18 maj 2010

Idag är det Tisdag igen! Känns som det var igår jag skrev januari på ruriken och nu är det Maj. Snart Juni=)

Längtar så grymt tills dopet är avklarat. Känns som det är så mycket som hänger över. Det är om 2.5 vecka och jag har inte ens börjat handla! Jag är glad att jag beställt smörgåstårtorna iallafall! När Thomas fyllde hade jag bättre planering och började tidigt att handla! Det som stressar mig mest är dock att jag inte börjat baka något alls än! Hjälp!! Men  tänkte försöka fixa det tills på tisdag.

Idag vet jag inte vad som händer. Thea ska på dagis och vi här hemma blir hemma. Tror jag. Skulle behöva ut på birsta en sväng men tror det får vänta tills Thea kommer hem, eller rentutav imorgon

Nu är det inte lång tid kvar tills Thomas börjar jobba! 1 vecka. Han har dock inte fått mailet som han vart lovad än. Hoppas det kommer snart då  han ska gå igenom säkerhetsdelen. Gärna innan han börjar. Och den kommer ta tid!!

Har bestämt att den 6 Juni då vi ska fira Thea blir deet enbart släkten. Går inte med massa barn om Thomas ska sova och ut och jobba natt igen. Så alla andra som vill fira skruttan är välkommen den 12 juni=)

Är så glad! Det har löst sig med barnen den 3-4 Juni. Thea ska vara hos hennes underbara faster =) Är så glad att hon alltid ställer upp och det betyder massor!! Lilla Noel får följa med upp. Inte det utimata men det funkar.

Ingen som känner sig manad att åka och hämta 5 smörgåstårtor den 5 Juni kl 10 till mig;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback