lördagen den 2 oktober 2010

Jaha lördagen är åter här. Känns som det var igår som sommaren började, nu är hösten redan här. Snart är det jul=)

I torsdags var vi på bvc med Noel. 8 månader gammal ganska precis. han vägde då 9760 gram var 72cm lång och 48,2 runt hatten=) Huvudet stiger fort men den följer sin kurva så inget att oroa sig för än=)

I onsdags var jag även till läkaren. Läkaren har 2 olika grejer som han tror det kan vara. Men vi ska utesluta allt annat först så fick lämna massa blod. Fick inte kliva upp ur stolen före jag hade tagit en kaka med socker i samt vatten. och tur var nog det för var snurrig ett jätte trött. Men kommer dock inte skriva ut nå mer här och nu om allt sånt. MEN kommer öppna upp min låsta blogg igen och börja skriva av mig lite grejer. Så hojta om ni vill läsa, kommer dock inte släppa in alla.

Igår åkte vi upp till elin och anders igen=) ja lilla harry också såklart=) Ska vara här tills på söndag=) Igår åt vi gott och bara umgicks. vart en riktigt trevlig och tidig kväll. Idag har vi haft fullt upp men har pluggat också idag=) Samt jätte god mat tror vi satt och åt i 1-2 timmar=) Haha underbart=) Imorgon blir det fixa bil, och lite sånt. Ska städa ur bilen också=) Lika bra=)

Nu orkar jag dock inte skriva nå mer har lite för ont för det.

Ha en super lördakväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback