då är de bestämt!

Från och med den 26 november börjar vi äta efter gi metoden=) nu ska det bli bättre mat=) har suttit och läst massor nu och skrivit ut ett menyförslag på 14 dagar som vi ska börja till att börja med för att sen plocka ihop sitt eget. ska bli riktigt skönt. vet hur bra jag mådde sist jag åt efter det! så det blir det ett tag. men vi hoppas över fas 1 för gå ner i vikt på det sättet vill ja inte så vi börjar på fas två *vilket innebär ungefär 2 dagar man hoppas över haha*

det jobbigaste blir att komma ihåg o äta hela tiden. för det ska ju vara frukost, mellis, lunch, mellis och sen midda.

Blir massa massa.

ja undr aom de kommer någon o vill ha godis ida nu då vi har ju tillochmed köpt!

nä nu ska ja sitta o söka mer resept kram kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha du har det jobbigt du:P men jag är stolt över dig syrran:D;) Kram:D

2007-10-31 @ 20:00:00
Postat av: Tobias

justja spar godis till mig tills på fredag:D och gratta mig på lördag fyller 14;)

2007-10-31 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback