Hatar detta

Ja denna natt är änsålänge somnlös. Fattar inte alls varför. Tankarna går inte på högvarv men jag kan endå inte sova. Legat i sängen i 3 timmar och bara vridit och vänt mig. Nu gav ja upp. Somnar ja nu tar jag mig aldrig upp om 1,5 timme. Så nu får ja hålla mig vaken. Lämna Thea på dagis och sedan sova lite. Inte mycket men lite. Just för att jag vägrar vända på dygnet. Vill inte sova  bort dagarna och vara vaken på nätterna.

Så ja vad gör man nu? Pluggar med ett huvud halvt avstängd. Städa o riskera att väcka barnen? Ligga här och bara hoppas ja inte somnar? Eller packa. Ja packa kan jag göra. Låter som någon som endå måste göras nu då thomas kommer om 3 timmar och hämtar noel och åker ner till sig.

Nej får skriva mer sedan. Nu packa som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback