Jippi!!

JIppi säger jag bara=) gumman vaknade runt 19 igår och ja trodde att nu är de kört. satt och väntade och väntade att hon skulle vakna. men nej inte vaknade hon heller. vid 00 orkade ja inte vara vaken mer så gick o la mej men då började hon skruva på sej så ja lyfte över henne till min säng. vid 2 vaknade ja av att hon ville ha mat. men hon somnade om direkt efter maten så 7 imorse vaknade hon igen och var pigg *jäsp* det var med andra ord inte jag.

Idag har gummans gudmor tina varit här=) Alltid lika kul då hon kommer förbi. satt och pratade i 3 timmar. kändes som om hon bara var här i 30 minuter. blir ju så då man har kul. och trevligt framförallt.

gissa om ja har orkat tagit tag i garderoberna än? rätt gissat=) såklart har ja int eorkat det. men måste verkligen. vill ju städa lillaskrubben också.

Har just nu fullt upp med att plugga till körkortet på datorn och letar bok för fullt. någongång ska ja hitta den!  eller snarare hitta någon som har den. ivärsta fall köper jag 1 på tradera=) Jag älskar verkligen tradera.

Gumman sover för fullt känns inte bra. känns inte som om hon kommer somna 7 idag iallafall. har försökt väckt henne 3 gånger nu men hon verkligen totalvägrar. gör allt hon hatar men hon rynkar bara på pannan.

eftersom att Nudel vill att ja ska lägga in bilder får ja väll göra det då=) Här kommer en thea nyfödd=)

image9

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag har en bok om du vill köpa...

2007-10-09 @ 17:04:45
Postat av: dess

vilken årsmodell är det på den?

2007-10-09 @ 17:14:12
URL: http://dessthea.blogg.se
Postat av: Lillis

2 år gammal e den...

2007-10-09 @ 21:04:40
Postat av: Nudel

Ååååh, va liten och söööt =)
.
Köpa? Vänta nu. Du FÅR ju min ;) LOVAR att leta rätt på den imorgon. Påminn mig bara(!) *glömsk* Jobbar 16-21. Kanske hinner jag leta fram den så jag kan ta den till jobbet. Så kan den ligga där tills din mamma kommer förbi nästa gång ..Så kan hon transportera den vidare till dig =p Om inte du själv har vägarna förbi =p

2007-10-10 @ 00:25:08
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Farmor

Grattis min Prinsessa på
4-månaders dagen
Puss Puss !!!

2007-10-10 @ 05:36:01
Postat av: Mia

En liten groda! i ryggläge. ;-)

2007-10-19 @ 21:02:23
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback