12 Februari

Ja det är den dagen då jag fyller 20.=) SKa bli kul att träffa folk igen. Har nu trixat o fixat med inbjudningskort/inbjudningssms som ska ut till folk. Inbjudningarna vart ett påhitt som ja tyckte var bra=) För jag behöver veta hur många som ska komma då det ska fixas lokal eventuellt och även pajer=) Och tänker inte tvinga min kära svärmor att göra pajer den 11 febrari precis=)

Men komme rinte fira förens den 14 februari och det får folk acceptera! För den 12 vill ja bara mysa med thea o thomas+ att ja har skola då.

Hoppas jag kommit ihåg alla på min lista annars lär ja komma på mej på vägen.

nej nu ska ja ta hand om min lilla thea. thomas är iväg och är barnvakt åt hans systerbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback