1 månad till jul=)

Ja såhär dags på julafton så myser vi nog i sängen med lite julklappar=) Kommer öppna även på morgonen just för att hennes kusiner kommer ner och ska se till så det är ungefär lika mycket julklappar under granen. jag själv tycker det känns så fel om thea har 10 och dom 5 tex. för monica och R kommer inte ta med allt i ungarna ner.

Jag tycker julen börjar bli riktigt rolig igen är så mysigt att börja planera mat, julklappar, julbilder ja allt sånt även kläder haha. nu när thea börjar förstå.

på jul blir det att möblera om hela vardagsrummet. måste bort med datorn för vi ska äta här inne. enda minuset men bara maten är borta och sånt så kommer det bli mysigt igen. får se hur thomas har tänkt att lösa allt.

1 av mina julklappar har skitit sej pga mitt dåliga minne haha.hade köpt en jätte fin bok till mamma sen öppnar jag den och läser lite och inser men hjälp den har ju hon fått redan hahaha fast i mindre format haha. så det blir ingen bok till henne.

Sen är det inte många som kommer få paket av oss. blir dom närmsta. Svärmor som inte vill ha pressenter får välja själv, finns 1 här hemma från thea till henne men vill hon inte så behöver hon inte ta emot den;) men du får ju gärna göra det. är ju ine från oss utan henne;)

Måste hitta julklappar till bröderna. men vad fan vill en 15 åring och en 16 åring ha i julklapp som inte kostar skjortan???

Nej nu blir det att klä på sej och sne krypa upp brevid mina 2 söta älsklingar i sängen. om inte thea hinner komma upp först som igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback