Jobb nästa

Ja snart är det jobb som gäller. jobbar 11.30-16. och då vi bor i lilla tallnäs så går det knappt nå bussar. i från timrå går dom 1 gg i timmen men härifrån varannan ungefär. och på eftermiddagen ännu sämre.

så svärmor ska skjutsa mej idag och hägge hämtar mej påväg från sitt jobb. thomas skulle igentliegn ha skjutsat mej men nu så ska svärmor endå till birsta så jag flörtade lite;)

Får se vad jag ska göra på jobbet. hoppas på typ dt1an men kan lika gärna bli kassan=/ suck. Men men kassan funkar den med bara jag som har så dåligt minne haha.

ska bli kul att se i februari då allas provanställningar går ut vilka som får jobba kvar. tror tyvärr att dom då kommer måste låta folk gå. och jag kanske blir en av dom.

Har jätte problem att hitta en säng till thea som jag gillar.  alla jag hittar känns inte helt rätt. hade hittat en i vitt ja ville ha men då gillade inte thomas den och tyckte om den röda. meen då kan ja ju inte ha alla rosa påslakan=/ *jag gillar inte rosa och rött* Men vi får se kanske ska åka på någon annan affär en ikea och kolla.

här kommer en bild på en utslagen hjältinna efter att ha haft främmande



och här är våran snömängd

zzzzz

Kommentarer
Postat av: Nawal

Hej Desire! Hoppas allt är bra med dig! Lägg till mig på bilddagboken, försökte lägga till dig men du kräves lösenord. Jag heter nawal där. Puss

2008-11-17 @ 00:01:57
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback