Magsjuka nästa?

Ja ja hoppas hoppas hoppas inte att det är magsjuka som är pågång=/ FAN. borjade meda tt jag mådde illa igår kväll. tänkte inte mer på det för har hänt förut så inge konstigt att jag mår illa. men vaknade nu 430 av att det bara kör runt. Nu vågar ja inte lägga mej i sängen än ifallatt. hoppas hoppas hoppas. Vill inte och har inte tid.

gahh thomas lön strular. så alla inlagda räkningar sket sej. står klart o tydligt att pengarna ska vara inne 25. men får ringa o kolla kan ju hända att det bara är en sen insättning. vet ibland får man ju in pengarna 10, 12 eller 14 så kan ju vara så.s ynd bara att jag får lägga in räkningarna igen.

Igår tog vi en sväng till svärmor. hon ville ha hjälp med bloggen och vi skulle endå hämta ett paket på posten.

idag hade ja planerat massor, men får se hur det blir med allt nu.

ska nog chansa och gå och lägga mej igen är verkligen tröttare än tröttast. thea vaknade nämligen igen igår och somnade 1.

ha en bra dag och håll era tummar för mej att jag är frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback