Tyst o Lugnt

Ja nu är det tyst och lugnt här. Ringde och bjöd hit svärmor och gubbe på midda men dom kunde inte då så det var på fika. efter kanske 30 min ringde thomas syster o sa att hon kände doften av nybryggt kafft och bullar så dom kom hit dom med=) Var trevligt o roligt. Kul att se hur bra dom 3 kottarna leker trotts åldersskillnaden thea är ju 1 trixie 4 och sebastian 7. Men det var full rulle.

Pratade mer om julen. så ringde mamma när dom åkt o pratade med henne. Har ju lite svårt att släppa tanken på att jag inte kommer fira jul med dom iår troligen. min första jul utan dom. Men det går om ja vill=) får fira lilla julafton innan eller efter=) Äta något gott som inte har med julen att göra;)

får se om ja får med mej svärmor redan på förmiddagen dit och att hennes gubbe kommer på kvällen. Vi får se. blir isåfall att vi sover där uppe.

Ja det är ett tag kvar men det lutar åt det riktigt mycket.

ja jag vart lite förvånad när dom åkte över 1 grej men alla tänker väl inte som jag tydligen.

nä nu ska ja ta fram kycklingen till middagen=) Får middagsgäst ikväll=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag hoppas jag kan få fira jul med alla mina 3 kottar.

Nåt jag ser fram emot

Är att få fira jul med mina barn, barnbarn, svär-barn och Min Gubbe...

2008-11-15 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback