Ja tillslut

Ja tillslut kom ja fram med typ 9 min innan dom stängde. avbokade tiden och kom överens om att ja skulle ringa tillbaka om ja fick ont igen. självklart försvinner smärtan då ja ska dit. men är typ 2 veckor sen jag fick tiden. Suck.

Nu blir det till att städa lite här hemma. Ska troligen träffa Sanna och Nova idag. Får se när bara. hade en fundering på att försöka få ner henne till stan och kanske ta en fikträff;) skulle vara roligt tycker jag=) Men får se vad hon säger och när det är hon slutar.

Då jag fått massa sms då folk frågar  vad det är som har hänt på jobbet så ska ja dra det lite fort.

* schemat ska komma ut den 15 det har aldrig kommit ut före den 22.
*Han skickar hem folk från pass hela tiden.
*Behandlar alla olika
* Drog ner mej från 16 timmar i veckan till 8 timmar 5 min innan nya schemat kom ut.
*satt upp andra på mer tider och trolgen bad dom vara tyst.
* Sen har jag typ faktiskt 10 timmar i veckan typ på isnitt 3 dagar oftast fredag-söndag. är hyffsat less kan ja lova.

Ja det är det som har hänt på 2 månader så vi får se hur länge ja pallar. Lägger ner så mycket onödig energi på att vara irriterad på jobbet som ja borde lägga på annat.

nä nu blir det bajsblöja.

just ja sen thea föddes har jag nog bytt över 40 000 blöjor;) det ni;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback