bompa på tv

Ja nu är det bompa på tv. thea sitter som klistrad.

vart lövbiff och kroketter till middag. inte sugen på något alls men de gick ner. Imorgon blir det sista köttfärssås lådan i frysen. Enkelt när de går fort haha

Nu när thea ska sova ska ja ta med mej kartongen som ja hittade och slita ut alla mina kläder. tänkte lägga undan dom då jag inte får ordning i garderoben. vill bara ha det jag verkligen kan ha framme. Men tänker inte slänga dom=) utan tar fram dom sen när ja kan ha dom=)

Imorgon är det dagis igen för fisen. tror thomas ska lämna henne direkt då! tror inte det kommer vara nå problem.

Nu tänker jag sluta skriva för jag vill sätta mig och mysa med thea, tror hon är lite mammasjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback