Gått super bra idag=)

Ja idag har det gått super bra för skrot på dagis igen=) Hämtade henne 5 i 2 men då sov hon så vi fick sitta lite sen vägrar hon gå hem så dom frågar om vi vill ha fika med barnen=) ja sa thomas=) Så var där i nästan en timme haha då valde vi att ta med en skrikande thea och gå hem. Hade ju ackebus här.

Nu har vi nyss ätit mat och bakat muffins. ska avnjuta dom när vi får främmande av Simone och Andreas. eller ja vet inte om Andreas följer med men simone skulle komma iallafall=)

Ikväll blir det bara att mysa=) lär bli en tidig sänggång då jag bara sov 5 min som tupplur idag haha=)

Fick även veta att jag kanske får mina pengar tidigare än jag trott=) ska ringa på torsdag och kolla=) skulle inte vara fel om dom kom redan nästa vecka haha=) För då har ja allt som ja får på torsdag att lägga på mat och sånt=)

Nu ska ja mysa med skrot innan vi får främmande! Hejdå!



Thea redo för sin första dag på dagis=) Här är tröjan på linda=) så stor är den inte trotts storlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Farmors go-gumma

Vad kul att det går bra för henne på dagiset

2009-08-18 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback