God middag i trevligt sällskap

Ja idag kom simone och Andreas förbi på middag. trevligt. andreas for iväg ett tag och hade träning men kom tillbaka sen. Vid 21 gick dom hem ungefär! så hade trevligt.

Städningen idag gick bra ända tills vi skulle ta tag i dom sista kartongerna. måste verkligen ta tag i dom NU är så less på att ha dom där, Vill ha ett sovrum som man kan släppa in folk i haha. Men vi får se hur lång tid det tar. imorgon ska de ju vara fördigt enligt våra beräkningar.

Har börjat ångra mej om databordet=/ Var och kollade på det idag. det var mindre än jag fått för mig det men bredare. vart besviken=/ så får se hur vi gör imorgon. Ska ut i lugn och ro och kolla och verkligen känna. Viktigt tycker jag. Mest med dom prislappparna.

Snart bär det av till skolan för mej för första gången. jag är SÅ nervös=/ Vet inte vart jag ska ta vägen men troligen går allt bra. Är mest tråkigt att vara så långt ifrån thea =/ men är "bara" 1 natt. tur det iallafall.

Nä nu ska jag gå och lägga mig igen. theabus har börjat krångla på kvällarna med sömnen. är alla intryck och upplevelser tror jag. Skriver mer imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback