God Porterstek och trevligt sällskap

Ja Portersteken vart helt underbar! Är så kul när man ser hur människor gillar det man lagar=) Linda brukar inte äta sås men tog tom sås 2 ggr. Då måste det vara bra betyg;)

Vi satt och pratade massor och bara umgicks. Hon fick en ljusgrej av mej med en dikt på som jag köpt hos svärmor. Då berättar hon att hon varit påväg att köpt samma till mej men den var slut haha. Ganska komiskt hur lika vi tänker ibland.

Åkte sen in till stan och lämnade tillbaka filmer som hon hyrt. Sedan for vi ut till M. Då fick Thea bus ÄNTLIGEN träffa Linus igen. Hon har tjatat om han massor. Nu äntligen fick dom träffas. Även Frasse kom ut=) Är kul att se thea när hon är med hundar. Hon har gått från att vara livrädd tom för en igelkotte i tyg till att ÄLSKA allt vad hundar heter. Vill bara leka mera och mera och mera!

Insåg idag hur mycket jag saknat Acke bus också haha=) Thomas for och gick ut med honom förut imorse då vi inte behövde ta hit honom då så fick inte träffa honom förens nu ikväll. Mysigt=)

Imorgon blir det till att studera hela förmiddagen och sen åka till Linnda på eftermiddagen. Hon ska duscha acke och det vill inte thea missa.

Ska försöka ta nya magbilder imorgon. Ska bara komma ihåg det i rätt ögonblick. vill ta på morgonen.

Nej nu ska ja försöka få in thomas hit då jag redan ligger i sängen och väntar på att få sova haha. har SÅ svårt att somna utan honom. Mina bilder gick det inge bra med har en bild på en halvt uppäten macka haha. inget att lägga in här tror jag. får försöka komma ihåg den imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback