Lång dag ont i fogar

Ja idag har det varit en lång dag på birsta. Vart många inköp men spenderade inte så mycket pengar endå som jag trodde jag skulle ha gjort. Mina stora inköp är denna dator och skrivbordet=) tror det kommer bli riktigt snyggt här inne när det är helt färdigt. Men är nog några dagar tills det är helt klart.

Jag har känt av mina fogar hela denna graviditet men inte på samma sätt som jag gör nu.=/ dom sista dagarna har varit hemska. Kan inte gå på kvällarna=/ så ligger helst. KAn absolut inte sitta. så tur man kan blogga från sängen nu;) lär bli många sånna. Vill så gärna bli av med fogarna och kunna leva ett normalt liv. Kunna vara ute och göra saker på dagarna. Gruvar mej för bilresan på fredag=( Vill verkligen inte. Men måste ta mig upp dit och hälsa på.

Var som sagt en heldag på birsta Med linda idag. Handlade 2 nya bhar. fick mej massa aha upplevelser då. jag har ju faktiskt nåågot där uppe haha. det trodde jag inte;)

Har tyvärr inga bilder att bjuda på då jag inte har en enda bild på denna dator än haha. haft fullt upp att instalera och ha mig av det viktigaste.

Ni som läser får gärna skicka eran blogg som kommentar. har inte nå bokmärken här och är lätt att jag missar någon blogg när jag ska ta dom från andra datorn.

Ha en bra kväll för det ska jag ha kram kram från mej=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Synd att du inte vill komma upp. utan känner att du måste

2009-08-25 @ 08:10:43
Postat av: Jossan

Jag kikar in här:) men de vet du redan ;)

2009-08-25 @ 13:24:03
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Linn

jag läser :)

2009-08-25 @ 21:28:08
URL: http://www.linnsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback