Lång dag!

Ja detta var en lång dag.

började dagen med linda vart en tur till birsta men den vart inte lång, var tvungen att försöka slingra tankarna. Handlade inget spec. vart lite snygga grejer och snickarlåda till thea. Vart säkert nå mer jag inte kommer ihåg.

Sen hämtade vi thea tidigt från dagis och sen for vi ut med thea till linda så hon skulle vara barnvakt så thomas fick följa med till läkaren.

Läkaren var helt underbar. gav mig en stor kram när jag bröt ihop på britsen när hon gjort ul. hon tog verkligen hand om en och man kände sig välkommen. det sista hon sa när vi gick var välkommen som patient hos mig! Var så skönt att höra. ska tillbaka i v 28 och 35 om jag går så lång.

Har äntligen börjat förstå att det är en bebis i min mage. har gråtit till och från hela eftermiddagen, men av lycka. thea kom förut och sa mamma inte vara ledsen. hon är för go! Är bara så lycklig. Äntligen är jag gravid. Nu börjar jag förstå. Hoppas bara jag får fortsätta förstå.

Nej nu ska jag ta min disk på allvar och städa köket haha=) ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback