Mysig kväll!

Igår hade jag har en riktigt mysig dag/kväll. Skulle tvätta mellan 13-16 men linda ville att vi skulle komma till henne så bokade tvätttid där och for dit. Tvättade min tvätt och hängde den ute! Luktar så gott!

Linda lagade super god fläskfilegratäng! MUMS. Älskar verkligen all mat hon gör. Är prec som svärmors mat! Man bara äter och äter.

Ringde även telia igår igen då våran kompensation strulat. så nu vart det svart påvitt 2743 kr i kompensation=) inte illa! Är riktigt nöjd.

Hittade i ikeakatalogen igår skrivbord som jag ska köpa. tänkte fixa det idag men tiden hans inte med. så imorgon ska thomas få åka ut och k öpa det=) Riktigt snyggtr och bra pris=)

Har inget tangentbord som fungerar hemma därav min dåliga upptadering men idag blir det nog några gånger och sen så imorgon då vi har nytt=)

nu ska ja surfa runt lite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla om inte det finns nåt tangentbord hemma hos mig i Timrå...

Har nästan för mig att det ska finnas ett där..

Antingen i lådan under sängen eller så under sofflocket..

2009-08-21 @ 05:38:59
Postat av: svärmor

Det var jag som skrev i förra inlägget oxå.

Glömde tala om vem det var Hihihi

2009-08-21 @ 05:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback