Nu kan jag blogga igen!!

Ja nu har vi hittat felet på tangentbordet. Det var hela tangentbordet;) Åkte iväg idag och köpte ett riktigt billig bara för att se om det var det och det var det! Så nu ÄNTLIGEN kan jag blogga igen! Var inge roligt att måste sitta och sudda varannan bokstav. dom som jag skrivit med vet hur hemskt det såg ut;)

Domhär dagarna har det hänt massor. men kan ta dom kortfattat.

Torsdagen: Var med underbara L hela dagen. Simone kom och hämtade mig vid 1930 så for vi ut på willys och handlade=) vart massa mat och jag stod hela tiden och funderade kommer mina pengar jag tagit ut räcka. Hade massa pengar i plånboken men vart endå rädd;) Hela min nästan fyllda kundvagn kostade 1500! Willys är en bra affär!

Fredagen: for vi ut på birsta tidigt med simone. Skulle möta elin och gå på norra berget vid 13. men regnet kom så vart drakborgen. Thea gillar verkligen drakborgen=)  Sen på kvällen gjorde jag inget alls tror jag. Mer än Kollade på allt jag köpte haha. vart en hel del saker.

Lördag: Träffade Emelie i stan och fikade, sen gick vi och kollade i affären. Sen på kvällen vart det bite line med L ocg F. Jag lyckades äta gratis haha inget jag påpekade för dom;) Sen hyrde vi film och såg film=)

Idag har vi varit ut i birsta och köpt tangentbord, vart lite kolegieblock och sånt på öb också. bra att ha nu när skolan börjar.

Nej nu blir det städning då vi ska köpa skrivbord/databordet imorgon LÄNGTAR!!

Ha de super skriver massa mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback