Ny dag nya tag?

Ja så känns det idag. Ska in och tömma maskinen i köket nu och fylla den igen. vart för mycket disk igår då jag hade glömt köra igång den innan vi fick främmande. så får ta skiten idag. 

Det som måste göras idag är:

* Rensa theas lådor och lägga allt där det ska vara igen.
* Städa köket
* Damma vardagsrummet och torka av datorbordet.
*ställa iordning på hyllan
* Ta fram alla ljus lyktor börjar bli mörkt nu=)
* Gå igenom sovrummet och ta ner allt som inte behöver vara uppe här
* Dammsuga och Skura.

Haha undra hur mycket av den listan jag och thomas kommer göra;) Har 4 timmar på oss så allt ska bli klart om vi bara vill=) Har lunchen fixad så behöver inte laga mat det enda som kan "störa" är att ackebus ska ut och gå=) Funderar på om jag ska ta den promenaden idag;)

Lägger in en bild på thea nyfödd=) Sen måste jag börja här hemma!





Vart tar tiden vägen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback