Redan v 16!

Ja nu har jag redan gått in i v 16. eller ja jag gjorde det i torsdags. Känns som att jag inte hinner med. Tiden rinner iväg. Har börjat fundera lite mer nu och det är ganska skönt men endå skrämmande. Skönt dom stunder som det går bra men inte lika skönt dom stunder på rädslan kommer över mig.

Har mest bara tänk på sånna grejer som inte kostar. Saker som hur man löser bilen enklast och sånna saker. Vill nämligen inte ha 2 bilstolar bak. Men det känns endå säkrast så vet inte. Lär bli Thea fram med thomas i sin bakåtvända och jag bakom henne och bebis bakom thomas men då är frågan om babyskyddet kan stå där om Thomas ska få plats att köra bra.. Men som sagt det är lång tid kvar och saker man inte ens kan veta hur det kommer bli.

Har fixat det mesta men inte köpt/tagit hem något. Det är ganska skönt att inte behöva stressa. Är några smågrejer som ska köpas och kläder som inte är fixat men det har jag LÅNG tid på mig att fixa. Tror inte många saker kommer komma in här förens framåt jul tror jag. Om jag nu får gå så långt.

Ludmillas ord har satt sig fast i mitt huvud " i februari är du mamma" Kändes så fel att höra men det är ju endå rätt. För mamma kommer jag vara hoppas bara på att ha 2 små hemma då!

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

jadu vecka 15+ redan, otroligt vad tiden går! Har otroligt nog passerat 17+.. =) Vi kliver framåt med stora steg=)!

2009-08-30 @ 23:36:00
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback