Sjukstuga AB

Ja det har vi här hemma nu. Tror ingen är särskilt pigg alls. Thea låter jätte gulligt. hon är jätte täppt=/ Men det går över som tur är! Jag har ont i halsen =/ hoppas inte det blir värre. Då blir ja galen haha=)

Igår när vi letade köksbord var vi iväg och jag hittade ÄNTLIGEN en docksäng till thea. Tycker dom i affärerna bara ser ut som skit då det är plast. Nu hittade jag en riktig i trä för 65 kr! tänkte slipa den och måla så har hon en säng som nu! Den är helt underbar=)

Fy nu ska ja lägga mej ner och försöka få lite ork. Måste STÄDA!!

Just ja mina Mamma byxor kom igår!!! HURRA! och det syns även på vädret haha skinande sol bara för att jag fått jeans jag tycker om

Nej Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vart har du beställt? Nyfiken som man är. ;-)

Jag passade på att köpa ett par på Pop när de hade rea faktiskt. Tidigt var det då, men jag tänkte "va fan.."

2009-08-08 @ 18:24:09
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback