Städningen går framåt i en väldig fart!

Ja det är så kul att se min man när han verkligen vill något. Då går det fort. Vi röjde dom första 4 "rummen" på max 30 min. nu är det dom 2 jobbigaste kvar men tror vi är klar frammåt middagen! Ska ta kort då på vårat sovrum och sen imorgon då skrivbordet står där=)

Haha kom prec på att folk fortfarande tjatat om bilder på våran lägenhet haha. Har inte ens kommit ihåg att knäppa kort. Får väl se hur man gör med det nu när man städat;) haha

Mitt huvud snurrar, bärbar eller inte, bärbar eller inte. Vill så gärna få gång den andra datorn så jag slipper köpa en bärbar. Men vi får se. skulle behöva ha någon riktigt kunnig som kan komma och koppla igång internet på båda! Denna får vi in det på utan problem. Men inte den andra haha. Vill ha båda fungerande IMORGON! men men.

Nu har skrot vaknat  ur sin vila=) Ska se om hon vill ha mellis innan vi fortsätter städa. Ska ta en tur till återviningen sen. har MASSOR som ska dit.

Mammasskrutta en morgon/kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback