Thea sover och vi lagar mat=)

Ja nu sover skruttan. Är jobbigt att vara med och städa=) hon skulle dammsuga med mamma nästan hela lägenheten. tillslut tröttnade hon.

Nu står steken på spisen och kokar eller nej spadet kokar men ingen stek i än haha. det skulle koka upp först haha. Hoppas den blir riktigt god! Det brukar den blir=) Ska göra såsen laktosfri för att vara snäll;)

Såfort skrot har vaknat ska dom fara iväg och hämta Linda. När dom hämtar henne ska dom åka ner till M och hälsa på alla hundar! Linda säger att jag inte får vara med då;) Undra varför;)

Är så stolt över framstegen som Thea gjort. Nu ville hon både klappa och krama även Berit. Vilket hon aldrig velat göra. Nu måste man bara ha ÄNNU mera koll på dom två då berit inte gillar barn då dom varit dumma mot henne. PÅ hennes villkor eller om min far är med så går det kanon=)

Har börjat kolla igenom allt från skolan i lugn och ro nu. Måste sätta mig riktigt imorgon hela 5 timmar då thea är på dagis och börja på allvar. Komma på när jag ska läsa vilka ämnen och hur mycket. Tror jag för mitt bästa behöver ha ett "schema" för mig själv så jag inte gör annat på dagarna.  Måste verkligen klara detta!

Ska försöka ordna upp riktigt i hyllan och vid datorn nu idag så jag kan ta kort och lägga ut här så vet ni vart jag alltid sitter;) Kan garantera att jag bloggar mera sen. Då även men nya bilder=)

thea och Bus sist=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback