Tyst och Lugnt.

Ja nu är det tyst här hemma. Dom har nu åkt hem till sig. eller är påväg. Thea liten tjatar fortfarande om dom. Vart så tyst när dom for så jag for ner på stan med mamma och thea. Kollade på kläder. Tror mamma tycker jag har lite kläder jag kan ha;) i varje affär skulle jag kolla. slutade med att jag inte hittat något men hittade en tröja till skruttan som hon köpte och då kom hon ut med en påse. hon hade hittat en tröja med en uggla på;) självklart att hon köpte den.

Tro inte att jag gillar ugglor utan är en grej min mamma och thea har då dom alltid kollar på ugglan och sånt i stan. hon har även en uggla som gosedjur som tom är bättre än phu! och då är det illa.

Nu sover lilla skruttan så jag tänkte fördriva tiden här. ska nog lägga in lite bilder här och på bdb. Ska även leta en mailadress igen. Sen när hon somnat blir det dammsuga och torka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback