Vill släppa allt, vill ta in allt

Ja så känns det vil släppa all rädsla och oro. vill ta in och förstå, vill börja inse. Men när ska jag våga? köpte en jätte söt ko som jag inte ens kan se för jag får panik. thomas la in den i kryddskåpet! Så varenda gång ja öppnar där blir jag påmind.

Ska jag inte känna glädje över det som är i mig och inte bara rädsla och oro? Vill så mycket att det ska gå bra. Men vågar inte hoppas för mycket då jag vet hur fort allt kan vända. Känner även att jag måste njuta men av vad?

när folk frågar om jag är gravid är jag påväg att säga nej hela tiden. vill inte påminnas men endå vill jag påminnas. Jag vill förstå. Vill fatta men kan inte=/

Vill kunna sova en natt utan att vakna flera gånger och undra är det sant? Har hett i väg mitt angelsound nu. Är inte bra för mig att ha en sån. Så nu blir det att köra utan. Gör endå ingen skillnad för mitt tänkande.

Nej nu ska ja ta mina tankar och verkligen gå och sova. Försöka tänka på annat. På livet som är här och nu.. Vill våga tro!


Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Förstår tankarna dina! Jag finns här gumman! Vi har som sagt varit med om olika saker, men jag vet hur du tänker minst sagt och finns här för att hjälpa dig!



stor kram.

2009-08-23 @ 23:25:18
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: jossan

Vad hemskt att behöva känna så , finns inte mycket jag kan säga.Men jag håller tummarna för att allt ska gå bra : )

2009-08-24 @ 14:52:27
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback