Lång dag snart över

Ja denna dag har känts gigantiskt lång. Känns som det är flera timmar sedan jag kom hem dock är det inte det.

När jag kom hem blev det sängen huvudet ville INTE alls som mej, dock kunde ja inte somna för låg jag på sidan värkte huvudet för mycket och la jag mej på rygg kom illamåendet och smärtan i magen. Men låg i ett kolsvart rum i 2 timmar nästa, Var skönt. Har fortfarande ont men inte lika ont.

På lördag ska jag ner till Huddik. Ska bli roligt. Undra vad gubben och dottern tänker göra då=) Kanske ska ta o bjuda ut sig någonstans. Men de visar sig.

Ikväll blir det Bonde söker fru kl 20. Ska bli kul att se han dansa magdans;) Måste även ta bort middagen=/ Måste orka=/

Thomas måste även ringa FK. Kolla vad det är dom menar med papperen, förstår inte ett ord av dom. Men det löser sig säkert!

Nej nu ska ja ta o läsa ikapp lite bloggar. Har 24 inlägg att läsa. Kommer nog ta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback