Onsdagen den 9 December

Ja dagarna tickar sakta mot julafton. Måste försöka ta mej till birsta någon dag och handla theas julklappar.

Imorse försov vi oss. Men vi hann endå som tur är. Eller ja lite sen vart vi men vägrar stressa med en thea på morgonen! Vi han klä på oss borsta hår och tänder och äta kalender haha=) mysigt var det.

Hade ingen lust att skriva igår, var iväg på äventyr på eftermiddagen då jag vägrade sitta inne. Vill inte tänka=/ Tycker bara mitt telefonsamtal borde komma NU. Men vet att hon har alla glucos som hon kör igång på onsdamornar, så hon får till 9 på sig sedan ringer jag och lämnar meddelande för hon brukar inte svara i telefonen. Hoppas bara dom har ett svar att ge mej!

Snart är det helg igen. Tiden går verkligen för fort nu.

Igår radade jag upp ALLT jag har kvar att göra i skolan. Och har satt mitt datum till den 18 för att få ha ett jullov med enbart stora religionsskiten och matten. Men som de ser ut kommer ja få FULLA dagar. Men det är de nog värt.

Nej nu ska ja sjunka in i någon bok om det går. Vet inte hur ja är att koncentrera mej

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor och valfri body/tröja i min Julkalender idag!

Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

2009-12-09 @ 13:31:54
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback