Tisdagen den 29 december

Ja nu är de tisdag och ajg vaknade av att jag hade fått ett underbart sms! Behöver inte tänka på skruttan det finns alltid plats för henne som de stod=) Dock lär ja inte kunna sluta oroa mej. Jag har börjat oroa mej för allt! Ännu värre än vanligt och då oroar jag mej för massor i vanliga fall!!

Idag blir det en tur till tempo tror jag=) Ska nämligen handla lite till att kunna baka=) Tänkte göra skruttan glad och baka lite=) Finns inget hon gillar mer tror ja=) Måste ju börja fylla frysen;)

Tom en sån sak har jag gruvat mej för. Hur ska ja få plats i frysen?!? Kommer knappt kunna handla haha. Har nämligen sagt 1 hylla fikabröd 2 hyllor matlådor och då är de bara 3 fack kvar! Får se till att inte ha masa bröd så kanske det går. Haha vilka problem jag har;)

Jag tror dessa 50 dagar som är kvar nu kommer springa fram. För är så mycket som ska göras med både skola, hemma, skrot och inför bus. Men det viktigaste är SKROT och hon kommer få ha mamma också!

Nej nu ska vi se klart oso och sedan äta frukost magen kurrar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback