Torsdagen den 10 December

Ja torsdag idag, ny vecka och 14 dagar till julafton. Vart är julkänslan?!?

Idag är ja stolt över min kära skruttan, eller ja stolt är ja varje dag men lite extra!

Igår fick jag nämligen för mej att natta henne. På max 10 minuter sov hon=) Sedan vid 00 var påde jag och thomas säker på att hon vaknade för hon låg och ropade. Stänger ner allt och thomas går in då sover hon haha=) nu 645 vaknar jag av "mamma magen kurrar!" Haha då var det bara att gå in o hämta henne=) Min sötnos=) Hon sa då "Thea har sovit HELA natten här mamma, vi ringer pappa." Så hon fick ringa och berätta för thomas=) Han erkände då att han varit in 6 imorse då han funderade vart hon var;)

Nu ska vi snart gå på dagis=) Får se hur det går idag. Måste kolla med dom hur man ska få tag på dom på mornarna. Inget av alla nummer jag har svarar dom på! MAn kan ringa dygnet runt och ALDRIG få svar. Känns inte så bra alls.

Nej nu ska ja mysa med skrot innan hon ska lämnas, skriver sedan. eller ja vecko grejen kommer nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback