Gillar inte att laga mat men går Hotell och Resturang;)

Ja så illa är det verkligen. Jag gillar inte att stå i ett kök och laga massa mat med andra personer. Ska göra det idag igen 2 skit veckor med matlagning på schemat.=/ Men sen är de praktig som börjar=)

Kanske ska berätta att ja går inriktining hotell också;) så ska inte laga nå mat i mitt framtidsyrke. Ska bli så kul att komma ut på praktik. Fick se det nya schemat igår och ska ha pratik onsdag och torsdag enda fram till sommaren=) något som är super med min utbildning är att fram tills ja går ut nå så ska ja ha praktik. blir 2 dagar i veckan nu fram till sommaren och sen from hösten 3 dagar som jag fattat det=)

I helgen hade vi främmande av sara stefan och lilla seb=) Var så kul att se lilla gumman hon var så försiktig skulle pussas och allt=) tom mata han med jordnötsringar;) men de fick hon inte. Har träffat sara 1 gång förut IRL och det känns som vi känt varandra i 10 år redan så skönt.

nä nu kommer lite bilder=)
Hon har så vackra ögon=)



en super duper trött thea


sara, stefan och seb=)


och lilla thea med hennes mössa hpn promt skulle köpa tyvärr är den snart frliten=/




fan klockan är redan snart 12 måste rusa så ja hinner äta mat på skolan innan 12.40

Ha en super dag och det ska ja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback