Trött o kanske påväg att bli sjuk?

Ja idag har jag inte känt mej pigg för 5 öre. trött och svettas/fryser om varandra. nu har även huvudverken kommit krypandes.  Hoppas det bara är en 24 timmars för har verkligen inte råd att vara hemma i helgen.

Lillskrot är sjuk=/ började med att hon spydde slem igår. när jag kom hem från jobbet så var det den värsta synen jag sett=/ hon försökte gå mot mej i hallen och var helt skakis och darrade=/ Fick i henne 1 liter cola och lite mariekex oxh sen vart hon lite piggare=/ Vill inte ge na sånt egentligen men det är de enda hon äter. Idag har hon ätit lite grädde och pytt i panna. just ja hon åt sylten också. Hoppas febern går ner=/ har sjunkit till 38.5 nu. bättre än igår då den var på 39.6.

Är lite sur på våran hyresvärd. Dom ska kopla in diskmaskin här hemma och kommer idag och river ut det gamla skåpet. förstör väggen bakom säger till thomas nu är det bara städning kvar och sen går han. Tur att inte jag var hemma. Där skåpet stog finns det ingen matta så det är typ betong grejs ser det ut som. Väggen bakom är trasig och min kära thea tyckte det var en rolig koja. Så hon ville ge sej på väggen. Fan kan inte ens ha hennei köket just nu då hon bara ska in dit i hålet. Blir att ringa imorgon och fråga hur många dagar det ska se ut så. Visst att det är 2 olika som fixar det men då kan dom ju försöka komma samma dag. Tycker jag ialladall.

Nej nu blir det en alvedon och sen gå o städa badrummet. thomas har äntligen satt upp duschstång haha. så nu blir det inte blött överallt=) Ska försöka fixa bilder på vårat badrum sen=)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Kicki

va snällt att du svara på mina frågor :) men har inte lidl byxblöjor?

Tack, du har med en fin blogg :)

2009-01-30 @ 13:04:37
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback