En lång dag framför oss!

Ja idag blir det en lång dag tror jag. Håller på att göra oss i ordning nu så vi ska ha det klart! Sen blir det koka ägg och äta frukost=) Mums. Sen börjar dagen!!! Blir till att städa det som är kvar. har blivit pedant så det tar tid!! Men känns som det behövs, har tagit bort lite fina dammråttor=) Är egentligen inte så mycket kvar men det ska vara så klart så jag bara kan dammsuga och skura imorgon.

Vi är bjudna på surströmming hos svärmor idag. Hoppas vi hinner åka. vet inte vad jag ska äta än bara. får åka på affären o kolla lite. äter inte surströmming. Hoppas bara jag klarar doften...... Så jag inte får rymma in i bilen=/ För det vore inte roligt. SKulle vara där 3 om thomas skött sig. åker nog runt 17 hem igen=/ tar trotts allt 1 timme och thea hatar o åka bil och hon får inte somna. så det kan bli roligt att åka hem. Men det hänger på thomas;)

Nej nu kurrar magen.

V 12 imorgon=) tiden går fort!!

Just ja någon som sett våran kamera?? den är spårlöst borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback