Les på bussarna där jag bor!

Ja ibland ångrar ja mej stort att vi inte kollade bussarna mer innan vi flyttade hit. men just då hade vi inte behover av bussen som jag har nu. dom går skitdåligt.

så idag då jag börjar jobba 16 så går bussen 14 härifrån är på jobber 14,30 surt! Sen när ja slutar 19,30 så går näst buss 20,20 så då är ja hemma typ 21. fy fan hoppas ja kan ta mej ifrån lite tidigare så ja hinner med 19,25 bussen. Som de ser ut på schemat kan det funka om alla som ska jobba kommer idag.

Igår var det melodifestivalen. rätt låt vann eller ja ja hittade ingen favorit så det var en låt som kan funka utomlans också tror jag. Jag är nöjd med vem som helst utom balader och ugglan;) Gillade inte hennes låt riktigt.

Håller tummarna att thea ätit något hennes mage inte gillar. för vi har bytt 3 bajsblöjor på 1 timme nu=/ alla lösa. Men hon blir så ibland om hon äter något som  inte magen gillar.

Någon som vet vilka dagar big brother är på tvn? Har fastnat nu och sett klart dom vi missat men nu vill ja ha nya!

Nä nu blir det att göra sej klar inför jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback