saker är inte som man tror

Nej saker är inte som man tror jämt men som person har man val. men men

idag vart de jobb 11-16. sen kom dom o hämtade mej s å vi for hem o bytte om för att sedan fara på biteline och fira både thomas och christan som fyllt/fyller.  Var riktigt trevligt=) borde göras oftare.

är glad att jag fått mer kontakt med en barndomskompis nu! Vill inte mista henne igen men de tror jag inte. är henne jag ska tacka för att hon förde mej och thomas tillsammans och så att vi fick underbara thea!

nej nu måste ja natta thea liten. går faktiskt bra i eget rum men det tar TID att somna för henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om de nu är mig du syftar på (vilket ja tror) så har jag dig att tacka för mycket!

Vi gled i från varann men trots ett "uppehåll" på typ 10 år, så har vi funnit varann igen!

Det är så roligt!

Dessutom har du ju världens sötaste unge ^^,

Kramar

2009-05-03 @ 00:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback