Beställning

Japp nu har ja skickat in en beställning på lite grejer inför julen. Vart dyrt men tror garanterat det är värt det! Hoppas bara jag blir lika nöjd som i fjol!!

Min halsbränna brukar bli iriterande, haft den i 1,5 vecka nu så det känns som det är något med graviditeten. Så jag lär inte bli av med den i första taget=/

Nu ska det lagas mat här hemma innan det ska städas lite. Vi kör sålänge ja orkar, ska skuras o dammsugas imorgon så då måste det vara fint.

Haha vi har tagit julkort idag. Fy fan vad nöjd jag är med vissa av dom=) ska nog lägga upp några ikväll här =)

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Det är hemskt med halsbränna, har dragits med det sen innan jag fick veta att jag var gravid (ett av symtomen).. Usch! Mjölk fungerar på mig när jag får det som värst.



Kram på er!

2009-11-03 @ 17:12:28
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback