Bränd potatis och hemska bullar

Ja så vart våran lunch, på något sätt lyckas thomas bränna potatisen rejält, han tyckte inte dom som inte var brända smakade konstigt men det tyckte ja så kunde inte äta dom. fick nästan kvälningar av första potatisbiten. Fiskbullar var inte hellernågon höjdare, men gurka och hårdbrödmackorna var gott=) Så fick i mej lite iallafall.

Nu ska jag snart ställa mig och diska för 2dra gången idag. Kommer bli 3 gånger totalt. Suger att vara utan maskin. Är så glad att det inte är långt kvar nu innan vi kan köpa en ny sådan! för en sån kommer det bli! ingen tvekan om saken!

Jag och thomas satt häromdagen o kollade på grejer till Bus. Vi är överens om alla stora grejer utom skötbordet. Jag vill ha ett vitt från ikea då vi kom överens om att ha vitt i sovrummet. Han vill ha ett mörkt träfärgat från ikea! Så ja bara hoppas på ett under att han ringer o säger att han har ett badkar till mej, eller att jag kan få svaret om vi får borra i den väggen jag vill borra i i badrummet. För då löser det sig.

Nej nu ska ja städa och prata i telefonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback