Framåt

Efter några sanningens tankar från mej och sanningens ord från en i telefonen idag bestämde mej jag. Ringde ett samtal och nu är

*remiss skickad
*extra tid inbokad
*läkarbesöksdatum ska fixas till det besöket
*ett lite lättare hjärta.

Allt det med hjälp av en underbar BM jag har som jag har lite för mycket kontakt med men gjorde inget enligt henne!!

Hoppas nu allt går fort att karusellen rullar igång.

TAck för att du fick mej att inse. Ska våga klättra mig upp och ringa dej,... Våga erkänna helt för mej själv.

Nej nu ska ja skynda mej och hämta skrot saknar henne SÅ mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat tjejen!! Du är så duktig och stark..gråta måsta man få göra.

Du vet var jag finns om du vill prata!

Förresten fika efter BB blir kalas det för då får vi in lite pengar vi också. ;)



Vad händer nu då förresten med allt??



Ja jag vet..det är inte alls lång tid kvar!! Längtas ihjäl mig efter bebis..myssss!! :D

Kramar



2009-11-06 @ 14:11:11
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback