Frosta ur frysen vart en familjegrej=)

Ja nu har vi frostat ur frysen=) från att vi började tömma tills vi var klara tog det inte ens 30 minuter=) Skönt! Vi tog ur lådor o sedan gick thea lös med sprutan och jag tog osthyveln. haha alla sätt är bra utom dom dåliga. Nu är frysen urtorkad och ren och igångsatt=) ska när som helst lägga i maten som vi hade kvar. När vi rensat klart var det 1 liten frysbox och 1 påse bröd kvar hahaha. Vi har lyckats med vårat mål.

Så något som alla brukar hata här hemma vart en familjegrej=) var så mysigt när vi stod där alla 3=)

Ett tips till dom som har feber och har haft det länge är att ta och frosta ur frysen! Kylde  bra kan ja lova, var så skönt men mindre skönt när ja började frysa istället;)

Det jag funderar på om thomas slagit huvudet hårt är våra sovrum för det första. Theas rum är påtok för fullt av stora grejer så hon har ingen golvyta. Så idag helt plötsligt säger han, Men ska vi inte ta o byta rum vi också så hon får plats. Jag höll på att tappa hakan!! Det är något jag velat göra länge.

Men nu testade vi möblera om theas rum på 1 sätt så vi får se hur det går då om de går att få det bra. För funkar det så får hon ha det rummet 1 år till. Känns som risken är att jag kan ångra mej om vi ska byta rum nu. Just för datorn måste ut till tv-rummet igen då med mitt nya skrivbord, skötbord kommer inte få plats i det sovrummet och som det ser ut så får vi inte hänga upp något i badrummet o då står vi utan. Så ja det finns några grejer för och emot! är inget man bestämmer för en kväll. Så vi får se.

Han sa det att han tyckte inte det spelade någon roll om vi gjorde det nu eller om 1 år för det ska ju endå göras. Och det har han rätt i. Men ja vi får se. Ska känna mej trygg att ha henne i detta sovrum också.

Imorgon ryker boxern ut till vardagsrummet. så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback