Hmm lyckades ju bra eller inte

Ja ja skulle ju inte öppna chipsen förens tvätten var vikt... chipsen är ja less på och tvätten är inte vikt. skyller på att thea tog tid på sej att somna;) Men ja ja o thomas bestämde oss för att vi ska mysa och småstäda i helgen. Jag städar på det sättet jag orkar och han grovstädar resten=/

Nu känns mina tankar under kontroll. Ska bli så skönt att ha hela familjen hemma i helgen och bara njuta! Behöver det.

Ivanliga fall känner jag mej inlåst på vardagarna. Och då känner jag mej slö som inte orkar städa... och då känner jag mej misslyckad. Men ja jag försöker att inte bry mej men gör det. Men som T sa den som kommer hit o klagar på städningen kan vända i dörren. Är vi som ska bo här.

Nej nu ska ja lägga mej och sova eller ja sova till idol. Får se vem som åker ut.

Min far och thomas gjorde mej jätte glada idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback