Jag fick liv i Lussebullen!

Ja tro det eller ej! Men jag fick liv i lussebullen. 15 sekunder i micron så är den som nybakt! MUMS vad god den är! Tack L för du lämnade kvar den;)

Ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att det inte spelar någon roll! tror inte ens jag kommer bli fundersam om det inte blir så! Är så inställd på ingenting så har inte så mycket att bli "besviken" på. Jag är glad att jag tagit mej till att förstå det själv, nu kan ja lägga det i ett kapitel och blicka framåt ett tag till.

nu är det "bara" 16 dagar kvar! Tiden går fort och bus utvecklas! Längtar efter att få se bus igen och få höra vad dom säger.. Men vågar inte ta ut något alls!

Nej nu ska  svenskan göras klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback