Julklappar till skrot fixade!

Eller nej jag har inte köpt dom än men står så fint uppradade på listan så ska iväg nu något då ja orkar och köpa dom! Enda som känns jobbigt är att jag går emot det jag ALLTID har sagt. Men ja hoppas jag klarar av att handla dom också  utan att ångra mej direkt. Thea skulle bli så glad!

Önskelistan är nu färdig o ska mailas till dom som vill ha den. Så nu försvinner jag!

Ska hämta ut julklapparna jag beställde förra veckan idag. Dom har kommit! Ska även slå in thomas pressent ja fick för mej att köpa!

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

bra att jag har dig, jag kan inte ens tänka mig att julen är så nära som den är, men du påminner mig;)

2009-11-09 @ 14:24:52
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback